4.12.09

Femení i intel.ligent!


En serio? Considereu aquest blog femení i intel.ligent?
No sé... no m'hi identifico GENS!
Intel.ligent no sé... no soc jo qui ho ha de dir, jajajaa però femenina??? jo???? no soc gens femenina! De fet en moooooltes coses m'assemblo més als homes que a les dones, en moltes.
I parlant d'intel.ligència... l'altre dia vaig parlar amb un noi del païs on ha nascut o naixerà el meu fill/a i em va dir que si el meu fill era de la seva ètnia, seria guapo, alt i intel.ligent!! jeje.
Les normes:
Mencionar qui te l'ha donat:
L'he rebut per partida triple!
Gràcies xules!
Escollir 7 dones a qui repartir el premi:
Aixx aquesta part és la que menys m'agrada dels premis, per tan me la salto. (porque yo lo valgo)
La tercera norma i que no li trobo el sentit, explicar 7 coses rares o extranyes sobre mi.
Doncs res!!!! si les faig és perquè per mi són normals i per tan, no són ni extranyes ni rares no??? doncs ale! I si, soc borde, i què? jajajajjaa.
p.d. no us oblideu de clicar a la publi quan marxeu del blog.
.

2 comentaris:

lalala ha dit...

Digues que sí, que "tu lo vales"!!! Ja, ja, ja....

Nür ha dit...

Jejejej, ets la millor!!
Una abraçada,
Nür