21.10.11

Colors carn multicultural




Dies enrere us vaig parlar de que volia parlar amb la mestra d'en M sobre el color 'carn'


Va estar molt oberta a parlar-ne i inclús va agrair que tragués el tema perquè és la primera vegada que té un alumne negre a la classe i tenia alguns dubtes sobre com enfocar alguns temes, els quals li vaig agrair que m'exposés i li vaig donar via lliure per demanar-me sempre que tingui algun dubte.


Gràcies a la madre de marte vaig saber que existien uns colors multiculturals, 8 colors 'carn' de diferents tons... des del blanc fins al negre passant per tons de marron diversos. Em vaig posar a buscar els colors i només els vaig trobar a USA així que en vaig comprar.


Ja m'han arribat i és genial!!


A l'hora de fer la comanda vaig parlar amb la mestra un altre cop, li vaig explicar la troballa i li vaig dir que com a pares interessats en que a l'escola es treballi la multiculturalitat estariem contentissims que a l'escola en volguéssin i així va ser!! se n'han quedat per tot el cicle infantil! P3, P4 i P5!! No sé si aconseguiré que al color rosa pàlid deixin de dir-n'hi color carn, però com a minim ho estic intentant... com deia el capità enciam ... els petits canvis són poderosos!!


Dimecres vam tenir el primer seguiment d'en M (ja explciaré l'experiència en una altra entrada) i parlant amb la psicòloga de la ICIF va sortir el tema dels colors i també en volen!! Els faran servir per tractar el tema als futurs pares adoptius!!


Com que el transport des dels USA fins aqui és car... vam unir la comanda entre 3 o 4 families que també estaven interessades, però en vam comprar més del compte per tal d'aprofitar el transport, ja que valia el mateix comprar-ne 15 que 30... per tan, si algú de vosaltres està interessat en algun paquet de colors, poseu-vos en contacte amb mi i en parlem. Seguiré un rigurós ordre de demanda.



NOTA: dues hores després d'haver fet l'entrada al blog se m'havien acabat els paquets de colors que em sobraven però la demanda està essent tan gran que he pensat que faré una altra comanda. La idea és: carregaré 1 euro extra a cada paquet que em demaneu que tiraré a la guardiola solidaria que tenim a la botiga. Els beneficis d'aquesta guardiola els destinem a ONGs que treballen a àfrica. En pocs temps, hem entregat 200 € a IPI per reconstruir un orfenat a la Costa d'Ivori, hem entregat 200 € més a Mme ma fi Calabar, 300 € a apadrinaunenaburkina ong i els pròxims aniràn per una parella de Vic (metge i infermera) que marxen al novembre a Camerún a montar una escola d'infermeria per tal de donar títols i formar a les noies d'allà.


El perquè d'això doncs és perquè no trobava cap motivació en fer una comanda extra pel simple fet de satisfer la demanda de colors que al cap i a la fi tothom se la podria demanar... però si afegeixo 1 euro a cada paquet penso que se'n beneficia tothom, qui demana el paquet que s'estalvia els gastos d'enviament carissims per un sol paquet... jo, que em sentiré recompensada per la feina en poder afegir uns diners extres a la guardiola i els beneficiaris dels diners.




.

12 comentaris:

Eva Roura ha dit...

Hola Laura.
M'encanten les coses que fas...jo en vull un.
gràcies

Rsoer ha dit...

Hola Laura, si el que no trobis tu... si encara estic a temps, jo també en vull un. Suposo que amb el Bruno també necessitarem el seu color carn... Estem en contacte...
Roser

Bet ha dit...

Laura, ets una crack, no se m'havia ni acudit!!!
Nosaltres també en volem, i si pot ser, també l'adreça del web on els compres, per la futura escola de la Gina... per si de cas!!
Gràcies!!!
Bet

lalala ha dit...

Compro!!!!

Anònim ha dit...

Laura,
Nosaltres també en volem un!
Marta

Centdesitjos ha dit...

Jo tambééééé!!!!! ;^)(si encara hi sóc a temps....)
I si pot ser, ja ens passaràs l'adreça!

És genial!

Moltes gràcies Laura!
Gisela

Lyd ha dit...

Em sembla tot plegat una molt bona idea. La d'inclure el tema dels "colors carn" a les escoles i educar en els diferents tons de color carn que hi existeixen i la d'aprofitar les comandes sobretot per aquesta aportació a la guardiola solidària.
Jo també hi vull!!!
Si estic a temps parlem per mail.

Petons!

Sònia ha dit...

Hola Laura!
Jo també en vull un paquet!
L'altre dia vaig anar a una xerrada de la Mª Jesús Comellas i també va sortir el tema del color carn a l'hora de pintar.

Mest ha dit...

A mi también me gustaria conseguirlos, en mi caso me estoy adelantando, ya que todavia no tengo aqui a mi peque, pero me ha gustado la idea. Es más quiero 3. Uno para mis sobris, y otro para casa!

Mònica ha dit...

Hola Laura!!!
Nosaltres també estem interessats. Encara hi som a temps????
Què hem de fer???
Gràcies

Laura ha dit...

Hola Mònica, si, encara hi ets a temps. Escriu-me a pumpatapum@gmail.com o deixa'm un e-mail per poder contactar amb tu.
Laura.

Carles ha dit...

Es poden comprar colors? Ho volia fer a través del web de Crayon i no em funciona... Diu que només venen a Estats Units.. Estic molt interessant! Gràcies!