3.11.08

Per fí podem dir....

HEM ENTREGAT LA SOL.LICITUD!!!!

Avui hem baixat a Barcelona a entregar la sol.licitud per l'adopció internacional, a Costa d'Ivori...

La veritat és que el pas és petitissim i que hi hem estat menys de 5 minuts, però... és un gran pas, el primer una mica important... fins ara tot eren divagacions, tot era "parlar per parlar".

Ens han dit que en un mes o mes i mig ens trucaràn i llavors ha afegit... o potser menys! Així que, ja sóc del club dels que hem d'anar amb el mòbil a sobre tot el sant dia!

I com que ja estem una mica "embarassats", crec que ha arribat el moment d'ensenyar-vos la nostra primera eco!




Aquesta eco, la vam adjuntar al conte familiar a l'hora de dir-ho a la familia. Me la va fer un colega a qui per cert li dec un fuet, aprofito per dir-li que ja me'n recordo però no he tingut temps d'enviar-li encara, jeje. Li vaig "encarregar" i en menys d'una hora ja la tenia al meu correu. Un crack de tio, gràcies guasabi.







13 comentaris:

el fil vermell ha dit...

Moltes felicitats Lauraa! Aquest es un gran pas!
La esco molt xulaa! jaja

Una abraçada!
Anna

Nür ha dit...

Un petit pas, sí, però el més important!! Sense aquest, no hi ve cap més.

Petons i sort!
Nür

sílvia ha dit...

moltíssimes felicitats familia!!!!!!
aquest dia és màgic......és aquell dia que et sents pletòric és el dia que tots els teus somnis queden dipositats en un sobre ple de papers........

quan dius et trucaran en un mes a que et refereixes????' per l'assignació ja????????
perdona per la ignorància però és que no sé com funcionen els temps d'espera a la costa d'ivori!!!!!

una abraçada i moltes felicitats!!!!

sílvia

Laura ha dit...

No silvia... encara hem de començar el ci... ens trucaràn en un mes per fer els cursos! Estarem 6 mesos pel ci i llavors enviar l'expedient cap a ivori i esperar assignació.

Tinc l'esperança que costa ivori sigui ràpid, però tan com un mes... pues no, jajajjaa

sílvia ha dit...

ok!!!!
ostres no sé perquè ja em pensava que teníeu el CI!!!!!!
ja veuràs com tot anir+à genial!!!!

nosaltres també vam tirar la sol.licitud per l'aina en el mes de vovembre..jejejej

sílvia

Lyd ha dit...

Guay Laura! Moltíssimes felicitats! Ens portem exactament 2 setmanes d'embaràs! jajaja! Ara a esperar... l'altre dia em vaig emparanoiar perquè tenia 2 trucades perdudes al mòbil i sense numero... i vaig començar: "I si eren els del ICAA? i no l'he agafat!!! no!!!!!!!" i Antonio em diu,"si fossin ells deixarien un missatge o em trucarien a mi..." Ostres! Doncs si, si ja estic aixis imagin¡at lo que em queda jajajja! i a tu!!!!!!
Un petonet!

Anònim ha dit...

Me n'alegro moltissim parella!!! Em vau posar els pèls de punta quan ens ho vau dir, quina alegria!
Espero que tots els tràmits siguin àgils i que no us posin entrevancs. Us ho mereixeu parella. Felicitats per "l'embaràs"!

Gemma Cirera

Eli ha dit...

Eps!! moltes felicitats de nou!!

Me n'alegro moltíssim de que tot hagi començat, ara només pot anar cap endavant.

Sort!!

Eli

Mariajo ha dit...

enhorabona... i l'ecografia... fantàstica! m'ha encantat.
Una abraçada,
Mariajo

Lycaon ha dit...

Ara a deixar que la burocràcia faci el seu curs. De mica en mica s'omple la pica.

Anònim ha dit...

Quin descans haver portat la documentació!!! Moltes felicitats.

Per cert... l'ecografia m'ha deixat sense paraules :)

records
olga

Anònim ha dit...

Hola Laura:

Respecte al teu comentari al meu blog. Van haver-hi temps que asignaven mesos sencers, 15 dies estaria bé, pero 4 són pocs dies ja que així es van allargant els temps d'espera. Tots esperem que aviat assignin més dies.
No se com funciona a Costa d'Ivori, pero desitjo que no hagueu d'esperant. Moltes felicitats per l'inici del vostre proces.
Isabel
http://isabel-miblog.blogspot.com

Anna ha dit...

Hola Laura!

és la primera vegada que entro al teu blog. Enhorabona per l'embaràs a Costa d'Ivory. Us desitjo un camí feliç i ben curt cap al vostre tresor.

Anna