8.6.09

Som idonis!!





.

13 comentaris:

MARGUI ha dit...

FELICITAT NOIS

marta ha dit...

Jo no sé com et sents, però per mi va ser com un positiu en el predictor... Moltes felicitats... un pas més cap el bebe...

Un petó

Lyd ha dit...

Biennnnn!
Ara sí que és oficial! Ja ningú no pot dir el contrari, sou idonis!

Estic molt contenta per vosaltres, sé que ho heu passat malament i imagino com us sentiu.
Ara a preparar papers i a esperar, no?
Un petonás guapa!

Lyd.

Nür ha dit...

Felicitats!!!! Quina alegria em dona llegir-te hui... ja en teniu un escaló més!
Una abraçada,
Nür

mdg ha dit...

Felicitats!!!
Ara a celebrar-ho.
Molts petons des de Girona.
maria

el fil vermell ha dit...

Moltes moltissimes felicitats!!!!!!!!!!!!
Me'n alegro per vosaltres

Una abraçada!!!
Anna

Bet ha dit...

Què us haig de dir que no sapigueu??? iupi iupi iupi iupi iupi iupi iupi iupi iupi!!!!!!!!!!!!

Tuà ha dit...

Sí sí SÍÍííí!!!! aquest és el post que volia llegir!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ai que contenta que em fas!!!!!!!!!
FELICITATS PER TU I PEL FUTUR PAPI!
Què bé!!! :-) :-D

laura ha dit...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
si!



felicitats!!!

sílvia ha dit...

FELICITATS FAMÍLIA!!!!!!!!
finalment s'ha imposat la raó, i heu aconseguit allò que ja fa temps que us mereixieu.......

aquest és un gran pas en aquest camí i un pas menys que us queda per abraçar el vostre tresor.

moltes, moltes felicitats!!!!! una gran notícia!!!!!

sílvia

Mari y Vicente ha dit...

MOLTES FELICITATS! Ja saps que me n'alegro moltíssim, un petonàs ben gros

Tuà ha dit...

Amb el "trajín" no et vaig dir que em mola molt el túning del diari... T'anomeno la reina del disseny gràfic bloggero!!!

Olga ha dit...

Ostres !!!!!!! Laura, quina al.legria !!!! No podia ser d'una altra manera, que bé !!

Recòrds.
Olga

pd. tinc notícies també :)