11.7.09

Desig nº 53


53 desitjos! Buff... ultimament porto bon ritme!! Em comença a venir l'acolloniment, perquè.... no sé cosir!!!!!!! jajajajajajja

L'envia la Bea , és el segon desig que rebo d'ella, perquè? doncs perquè el que li havia enviat jo el primer cop es va perdre, com diu ella, el carter es deu estar fent una coltxa preciosa, jajaja.... i vaig decidir que li tornaria a enviar... i vam fer un altre intercanvi... ella me n'ha enviat un altre i jo n'hi he enviat dos... els quals, si han arribat!

La tela és molt xula, m'encantaaaaaaaaaaa..... unes cares divertides i molt colorides!

Gracies família!

.

1 comentari:

marta ha dit...

Si jo també penso... quan tingui tots els retallets, què??? L'albúm cap problema, però cosir... jajaja a vegades fins i tot hi he somniat, jo davant una màquina de cosir... jejeje