8.1.11

I'm coming


A Nigèria dir NO és de mala educació... per exemple, el dia que vam arribar a Lagos era tard, les 22:00 una hora intempestiva pels Nigerians... en Víctor el noi que treballava per la fundació i que ens va acompanyar de l'aeroport a l'hotel ens va demanar si teniem gana i si volíem menjar alguna cosa... li vaig dir que un sandwich estava ok i ens va contestar... I'm coming (ja vinc o estic venint). Encara l'esperem, després de 2 mesos i mig... esperem el sandwich, ja que en Victor el vam veure molt sovint.


És l'habitual... estar esperant algú i que aquest algú et digui I'm coming... no et pot dir que no pot venir... és de mala educació, ell sempre et dirà I'm coming. Per tan, el primer dia te'l creus, el segón també... el tercer t'espaviles (si es tracta d'un taxi per exemple).


L'altre dia estavem a la cuina:


M: tinc pipi

Mama: ok, anem

...

...

Mama (al lavabo): què, vens?

M: I'm coming!!!

...

...

...

va arribar una bona estona després, fent el pallasso, caminant com un pingüí!
No hi ha dubte... és nigerià!


.


3 comentaris:

Bet ha dit...

jajaja... vaya tela! com per continuar esperant, jaja...

Centdesitjos ha dit...

Boníssim!!! ;^)

Anònim ha dit...

que bo! m'encanta,... i em sona...
vols dir que no és un tarannà africà

;-)