15.9.09

Nanas del baobab


Portava bastant temps darrera d'aquest llibre-CD, 30 cançons infantils de l'àfrica negra, de les quals 3 són de la costa d'ivori, també n'hi ha del congo, de mauritania, senegal, ruanda, mali, guinea, camerun...
El llibre consta de la lletra en l'idioma original i després la transcripció al castellà, i al final de tot una breu explicació de l'orígen de cada cançó. És preciós!!
A l'editorial està esgotat així que no es pot trobar a no ser que la llibreria el tingui en stock. Anava darrera d'ell ja feia temps, sempre amb mala sort, esgotat! esgotat! sempre esgotat! Fins que a un lloc em van dir que si... que el tenien, però dies després vaig rebre un e-mail dient que els estava costant més del normal trobar-lo (així que vaig entendre que no el tindrien ja que com he dit a l'editorial està esgotat) .. vaig seguir la meva recerca i el vaig encarregar en una altra llibreria on-line que si que tenia stock.

Ahir a les 18.00 va arribar un paquet, era el llibre!!
A les 19.00 va arribar un altre paquet, era un altre llibre!! El de la llibreria uqe m'havien dit que tardaven en trobar-lo i de la qual jo vaig deduir que no el tindrien!! jajajajaj si és que... només em pot passar a mi.
Si a algú li interessa ... en els dos llocs que encara queden (o quedaven, jajaja) és "casa del libro" y "fnac".
.

3 comentaris:

Nür ha dit...

Mon pare m'el va regalar fa temps... i també li va costar un matí donant voltes per les llibreries de València.
Al final, a la FNAC en tenien 3, i diu que li va fer tanta il·lusió que a punt va estar de comprar els tres! :D
És una pasada, el CD l'escolte cada dos per tres! (encara que algunes lletres tenen tela marinera...)

Una abraçada,
Nür

Vientomi ha dit...

Doncs jo sóc més guai... ni a l'fnac ni a la casa del libro... Me'l vens? Te'l compro!

Bet ha dit...

Quin llibre xulu!!

Sempre trobes tresors...

Petons
bet