14.5.09

My blog is fabulous??


M'han donat un altre premi!!!! El tercer des que tinc blog.

Me l'ofereix la Mari , i la veritat és que estic molt contenta, sobretot pel dia que és avui, un dia important per ella, per tan, important per mí.

Moltes gràcies!!

No sé ben bé si ara l'he de passar a altres blogs o què, suposo que si, però com que no hi ha cap regla clara com en altres premis que havia rebut, l'otorgaré a 3 persones com s'acostuma a fer amb tots els premis.

I els escollits són:

-A la Fátima i l'Armel, per què? doncs perquè avui per avui, és l'únic bloc que conec d'un nen de costa d'ivori i el fet de veure que actualitza i poder veure alguna foto de l'Armel, només això... ja m'alegra el dia.
-A la Mar, per què? doncs perquè té una sensibilitat que m'agrada i com a mí, li agrada la fotografia ben feta, i ha posat algún enllaç al se bloc de fotografies que fan que em caigui la baba.
- A en Jordi i l' Elisatbeth, per què? doncs perquè el seu fill arribarà de Costa d'ivori, perquè els acabo de conèixer però penso que hi ha bon feeling i perquè ara comencen el seu blog i la seva aventura i sé que en aquests moments la companyia s'agraeix.


.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Molt bé Laura!!!
tens un blog molt ben treballat i és fantàstic!!!
Sempre que puc entro a veure què expliques de nou, que sempre són coses interesants.
Penso que a tu et va molt bé per "vomitar" (si em permets dir-ho així)lo que sents en aquesta esperiencia, i als altres per saber com teniu el tema.
Un petonas!!!

S.Padrós