24.10.09

Premi: somos mamás



Un altre premi!

La Marta em concedeix un premi... "somos mamás"... no sé si me'l mereixo... en contra del què moltes senten... jo no em sento mare encara... que ho seré en un futur, si!! que espero sigui molt aviat, també!! Però a dia d'avui no em sento mare, no sé què és sentir-se mare... puc imaginar-ho, puc tenir-ne el desig, però encara no ho soc...

Tot i així, moltes gràcies Marta!!!

Les normes:

1.- Mencionar qui et dóna el premi: La Marta!!

2.- Mencionar què mai publicaries al blog: Doncs qualsevol cosa que el sentit comú em marqui que no he de dir.

3.- Mencionar algo que sempre aparegui al teu blog: Qualsevol cosa que estigui relacionada amb el meu futur fill/a... àfrica, adopció, ma/paternitat...

4.- Passar-ho a 5 blogs més: buffff difícil.... molts ja el teniu. Per tan a tots els pares i mares del món!!

.