31.7.10

Piel color miel

Me'l vaig comprar ahir a la tarda, per tenir lectura per l'estiu... ja l'he acabat!! Les 296 pàgines em van durar dues hores!

Fa reflexionar, fa riure, fa posar trist... és molt recomenable. Està escrit en forma de còmic, però és per adults.

L'adopció vista des del punt de vista del nen, ja adult, de com l'afecta la ferida de l'abandó al llarg de la seva vida... és molt curiós llegir d'un adult adoptat moltes de les coses que has llegit en llibres d'adopció escrits per psicòlegs.

Sinopsis: JUNG, famoso dibujante de cómics, relata en esta conmovedora autobiografía qué supuso para él quedar huérfano a los 5 años en Corea y ser posteriormente adoptado por una familia belga. Recuerdos a veces tristes, a veces hilarantes de una infancia y adolescencia problemáticas que nos enseñan mucho de este artista... y de todos los niños adoptados en general.


.

4 comentaris:

Lyd ha dit...

Pues gracias por la recomentdación Laura. Lo buscaré para leer este verano, a ver si lo encuentro...

Eva Roura ha dit...

Nena, aquest també me l'apunto!!!!
Els llibres que em vas deixar ja me'ls he llegit tots.
Qualsevol dia ving a la botiga a tornar-te'ls ok?
com va l'espera? qualsevol dia arribarà la gran notícia i tots a còrrer!!!
Un petò!!

Monika ha dit...

Li vaig comprar a en David per Sant Jordi de fa 2 anys, i es llegeix tan ràpid, que me'l vaig llegir abans de donar-li i tot... i com sempre, et fan reflexionar, però em va agradar molt...

Anònim ha dit...

Me'l vaig llegir d'una tirada, també em va durar poca estoneta, perquè es fa molt entretingut i amé.
Per cert, que he sentit por ahí que ja tens l'habitació muntada? Al final perquè heu optat? Quina marca? Fa dies que no em dius res...je,je.
Un petonet!!