7.11.09

Putumayo collection?

Al ritme que vaig... aviat tindré la col.lecció completa de putumayo!!


Acaba de venir l'Olimpia amb un regal sota el braç... o millor dit... amb dos!! Dos CD de música africana de putumayo... que xulos!!! Ja els estic escoltant.

Congo, zimbawe, south africa, costa d'ivori, mali, cap verd, guinea bissau, kenya...


Gràcies Olimpia.




El altres dos que completen la col.lecció que tinc són, africa dreamland del qual ja en vaig fer una entrada... i el d'africa playground que és... és... és.... preciós!!! Tots dos infantils.

.

4 comentaris:

lalala ha dit...

Jo només tinc African Playground i..... ens encanta!!!!
Quin ritme noi!!!

Tuà ha dit...

Magrada la colecio la musica es xula i els dibuixos mencanten molt

Bet ha dit...

Uau... ara he deixat de comprar cosetes, perquè m'estava arruïnant, però el proper que compraré quan m'hi posi és aquesta col·lecció!!!

Kitpe ha dit...

Yo me he comprado el women of africa!!