18.2.09

En Touré.


Gnegnéri touré yaya és el primer jugador ivorià que juga al barça, té 25 anys i acostuma a ser un dels fixes en els partits internacionals de la selecció de costa d'ivori.

A mi el futbol, doncs ni fu ni fa... no em treu la son, ni em fa córrer el fet de no poder veure un partit, sempre trobaria alguna cosa millor a fer que veure futbol... però ultimament una de les meves preguntes habituals quan juga el barça és... juga en touré??

En defensa meva, diré que en part és culpa d'alguns amics, que quan em demanen per l'adopció... em demanen per en Touré!

Veient la fitxa del jugador, m'he espantat al veure que medeix 1.91 cm!!!!!! Nosaltres som més aviat de mata baixa!!!! Com ens surti així d'alt, s'haurà d'agenollar per poder fer un petó als seus pares! jajajaja.

L'humor segueix bé... estic en un punt en que ens hem ressignat que no podem fer res més que esperar els dos mesets i escaig fins que sapiguem alguna cosa, per tan... estem en "standby".

4 comentaris:

Tuà ha dit...

Ai pobre si s'ha d'agenollar... compreu una escaleta... jajaja!

Anònim ha dit...

apa nena! ara m'has mort,
de debò fa 1,91?????

dons si que agafarà mal d'esquena el noi, a més a més hem de tenir en compte que ens encongirem amb els anys, o sigui que ho portem clar...

:)

Nür ha dit...

Ostres, tan alt és?! Al Miq i a mi també ens "preocupa" que el Suly siga "masai" i alt.. perque nosaltres som pinypon! Jajaja!

Serà prou dificil donar-li petons i més... imagina't: "Agenolla't, nene, que vaig a agarrar-te de l'orella i llevar-te a la teua habitació"... uffff, malament ho vec, eh?
jjeje

Petons,
Nür

Anònim ha dit...

jajaja, jo tampoc sabia que fos tan alt!! no us preocupeu Laures que si ha Ivori hi ha un Tourenet alt per assignar direm que sigui pel Ricard i per mi, que jo ja estic acostumada a las alturas (el Ricard fa 1,90 i jo 1,64, que és una alçada normal però al seu costat semblo un enanito) , i direm que els Tourenets d'alçada normal siguin per vosaltres, val? jejeje.

Laura! m'alegro molt de que estiguis animada!

petons

Laura